Întrebări frecvente
Răspunsuri la întrebări frecvente.
Ce este Google Ad Grants?
Google Ad Grants creează legături între oameni și cauze importante pentru aceștia, oferind lunar publicitate gratuită în valoare de 10.000 USD organizațiilor nonprofit care se califică.
Cum funcționează Google Ad Grants?
Cu un cont Google Ad Grants, puteți să creați anunțuri care să se afișeze în Căutarea Google. Anunțurile organizației dvs. vor apărea fie independent, fie sub anunțurile cu plată. Acestea sunt anunțuri text afișate în paginile cu rezultatele căutării Google.com.
Pentru mai multe informații despre modul de funcționare al Ad Grants, consultați centrul de ajutor.
Pot să am simultan un cont Ad Grants și un cont Google Ads standard cu plată?
Da. Conturile standard sunt o modalitate excelentă de a mări impactul și de a accesa funcții suplimentare cum ar fi remarketing, anunțuri imagine și anunțuri video. Conturile dvs. nu vor concura între ele, deoarece anunțurile Ad Grants se află într-o licitație separată după anunțurile cu plată.
Suntem o organizație nonprofit mică. Putem să concurăm cu organizațiile mari pe Google.com și să obținem beneficii în urma programului Google Ad Grants?
Da, Google Ads recompensează relevanța. De fapt, este posibil ca micii beneficiari locali ai unui grant care folosesc direcționare și cuvinte cheie specifice unei anumite locații să apară înaintea unor organizații naționale mari. Pentru a ieși în evidență, mai cu seamă într-o perioadă esențială precum sezonul de donații de la sfârșit de an, organizațiile nonprofit pot alege să investească într-un cont Google Ads standard, ca să se adreseze unui număr cât mai mare de persoane.
Pot să afișez anunțuri pentru o singură locație ?
Da! Cu direcționarea în funcție de locație, puteți să afișați anunțuri pentru utilizatori dintr-o anumită zonă.
Puteți să selectați orașe, județe, regiuni, zone urbane, țări și regiuni. Asigurați-vă că respectați prevederile politicii privind direcționarea în funcție de criterii geografice când configurați direcționarea în funcție de locație pentru campaniile dvs.
Care sunt cerințele Google Ad Grants?
Ca să se califice pentru Google Ad Grants, organizația dvs. trebuie să fie o organizație nonprofit eligibilă, să aibă un site de calitate înaltă care respectă politica privind site-urile și să poată să respecte politicile programului.
Cât costă Google Ad Grants?
Nu plătiți pentru campaniile Ad Grants. După ce vă calificați pentru program, aveți un buget pentru publicitate gratuită în valoare de 10.000 USD lunar pentru diferite campanii. Fondurile nu se reportează dacă nu sunt folosite.
După ce activați Ad Grants, bugetul de publicitate va fi încărcat în cont și nu va trebui să îl solicitați de la Google.
Trebuie să cheltuiesc 10.000 lunar ca să păstrez Ad Grants?
Nu, nu există nicio cerință.
Cum pot să solicit un cont Google Ad Grants?
Consultați aceste cerințe de eligibilitate și solicitați un cont Google pentru organizații nonprofit. Urmăriți acest videoclip pas cu pas pentru a înțelege procesul de solicitare de la început până la sfârșit.
Cum mă conectez la Google Ad Grants?
După ce organizația dvs. fost acceptată pentru Ad Grants, vă puteți accesa contul prin platforma Google Ads. Navigați la ads.google.com și conectați-vă cu adresa de e-mail pe care ați folosit-o când v-ați înscris pentru Google pentru organizații nonprofit.