Principalele întrebări frecvente
Folosiți această pagină pentru a găsi răspunsuri la întrebările frecvente despre Google pentru organizații nonprofit.
Nu ați găsit ce căutați?
-
Google pentru organizații nonprofit și produsele sale sunt disponibile în toate țările, în întreaga lume?
Google pentru organizații nonprofit este disponibil în peste 65 de țări (consultați disponibilitatea la nivel de țară aici). Consultați acest grafic ca să vedeți ce produse sunt disponibile în țara dvs.
-
Care sunt criteriile de eligibilitate pentru programul Google pentru organizații nonprofit?
Ca să poată beneficia de programul Google pentru organizații nonprofit, organizațiile trebuie să fie nonprofit, cu caracter caritabil, să aibă un statut corespunzător în țara lor și să fie validate ca organizații nonprofit de Percent, partener de validare al programului Google pentru organizații nonprofit. Consultați criteriile de eligibilitate aferente fiecărei țări aici.
-
Nu am acces la contul Google pentru organizații nonprofit al organizației mele, însă acesta îmi este necesar. Cum pot să solicit accesul?
Dacă nu aveți acces la contul de membru Google pentru organizații nonprofit al organizației dvs., puteți solicita accesul la el urmând pașii prezentați aici.
-
Am solicitat un cont Google pentru organizații nonprofit, dar mi s-a spus că organizația mea nu este eligibilă. De ce?
Programul Google pentru organizații nonprofit este disponibil pentru organizațiile care îndeplinesc aceste criterii de eligibilitate. Informațiile de acolo vă pot ajuta să înțelegeți criteriile. Aflați cum să remediați problemele de eligibilitate.
-
Cât durează de obicei acest proces?
În general durează aproximativ 3 – 5 zile lucrătoare. Percent, partener Google, trebuie să vă verifice organizația și afilierea dvs. la aceasta.
Veți primi un e-mail imediat ce organizația dvs. este verificată. Puteți să vă conectați la Google pentru organizații nonprofit pentru a verifica starea solicitării.
-
Am primit un e-mail care mă informează că organizația mea este eligibilă pentru Google pentru organizații nonprofit. Cum încep să folosesc produsele Google?
După confirmarea organizației dvs., puteți să activați produsele Google cele mai potrivite pentru aceasta. Accesați Centrul de ajutor pentru detalii despre cum să accesați Google Workspace pentru organizații nonprofit, Ad Grants, Programul nonprofit YouTube și credite Google Maps Platform.
-
Ce este Percent și ce rol are în Google pentru organizații nonprofit?
Percent colaborează cu companii precum Google pentru a pune în legătură organizații nonprofit din întreaga lume cu instrumentele, resursele și cunoștințele tehnologice de care au nevoie pentru a deservi comunitățile respective.
Percent verifică informațiile juridice și programatice asociate organizației dvs., prin care se confirmă statutul de organizație neguvernamentală, nonprofit, înregistrată legal și activă pe plan social. Aflați mai multe despre Percent.
-
Reprezint o școală nonprofit, o instituție medicală sau o entitate guvernamentală. Aceasta este eligibilă pentru programul Google pentru organizații nonprofit?
Nu. Momentan, organizația dvs. nu este eligibilă pentru programul Google pentru organizații nonprofit. Dacă reprezentați o școală, un centru de îngrijire a copiilor, o instituție academică sau o universitate, consultați informațiile despre Google for Education.
-
Reprezint o organizație de tip 501(c)(3) din S.U.A., cu statut de organizație caritabilă în baza unei scutiri de grup oferite de o organizație mamă. Sunt eligibil(ă) pentru programul Google pentru organizații nonprofit?
Dacă organizația dvs. are statutul de organizație caritabilă în baza unei scutiri de grup oferite de o organizație mamă, puteți participa totuși la programul Google pentru organizații nonprofit. Organizația trebuie să fie o filială separată, pentru care este valabilă o scutire de grup. Google trebuie să poată verifica în documente publice că organizația beneficiază de scutire de grup printr-o organizație mamă calificată.
Pentru început, conectați-vă la Google pentru organizații nonprofit și introduceți numărul EIN al organizației mamă. Dacă există și alte filiale care folosesc același număr EIN pentru Google pentru organizații nonprofit, vi se va cere să creați o solicitare de înscriere nouă. Când faceți acest lucru, dați clic pe Începeți o solicitare nouă. Nu solicitați dreptul de proprietate asupra unei filiale pe care nu o recunoașteți.
Aflați mai multe despre scutirile de grup.
-
Organizația mea sponsorizată fiscal este eligibilă pentru programul Google pentru organizații nonprofit?
Nu, organizațiile sponsorizate fiscal nu îndeplinesc criteriile de eligibilitate pentru Google pentru organizații nonprofit.