Action Against Hunger

De aproape 40 de ani, am condus lupta globală împotriva foamei din aproape 50 de țări. Salvăm viețile copiilor și colaborăm cu comunitățile lor înainte și după dezastre. Îi ajutăm pe oameni să își susțină singuri existența, le vedem copiii cum cresc și construim comunități prospere. Căutăm permanent soluții mai eficiente, împărtășindu-ne cunoștințele și experiența cu întreaga lume. Urmărim o schimbare pe termen lung. Nu ne vom da bătuți până când întreaga lume nu va fi ferită de foame.

Dimensiunea operațiunii

Large

Domeniu

Internațional, afaceri externe

Obiective

Să colaboreze mai eficient

Spuneți-vă povestea

Să comunice mai ușor cu donatorii

Să intre în legătură cu susținătorii

Produs

Google Workspace pentru organizații nonprofit

Google Ad Grants

Programul nonprofit YouTube

Sursa fotografiilor

Jana Asenbrennerova

Site

https://www.actionagainsthunger.org

Provocarea

Un milion de copii mor în fiecare an din cauza malnutriției1. Dar această criză poate fi prevenită și tratată. Action Against Hunger își propune să ajungă la acești copii subnutriți la timp pentru a-i salva. Din păcate, organizația primește foarte puține fonduri pentru marketing, comunicare și tehnologia informației. Deși ar dori să investească în aceste domenii, nu are resursele necesare pentru a-și extinde programele.

Pentru orice organizație globală, comunicarea este esențială. Cu toate acestea, instrumentele de comunicare descentralizată de la Action Against Hunger s-au dovedit a fi o provocare. Diferite echipe foloseau diferite metode de a-și trimite mesaje și, de fiecare dată când cineva voia să vorbească cu un coleg, trebuia întâi să afle care e numele lui de utilizator, apoi să-l adauge în aplicația de mesagerie relevantă.

Munca salvatoare de vieți a celor de la Action Against Hunger presupune ca organizația să funcționeze non-stop. Cu toate acestea, au întâmpinat dificultăți cu menținerea constantă a serverelor. Confruntată cu amenințarea dezastrelor naturale, precum uraganul Sandy din New York, care putea întrerupe alimentarea cu energie electrică a serverelor, organizația a fost expusă riscului de a pierde totul.

Folosind instrumentele Google, Action Against Hunger a reușit să depășească aceste provocări și să se concentreze pe salvarea vieților.

Povestea

Action Against Hunger se bazează pe o abordare revoluționară pentru tratarea malnutriției, numită Gestionarea Comunitară a Malnutriției Acute (Community Management of Acute Malnutrition – CMAM). Prin aceasta, părinții pot duce acasă o pastă pe bază de arahide extrem de hrănitoare, bogată în proteine și calorii, cu care să își trateze copiii. Aceste alimente terapeutice gata de utilizare (ready-to-use therapeutic foods – RUTF) seamănă cu batoanele proteice și nu trebuie preparate sau refrigerate. Tratarea copiilor la domiciliu elimină nevoia unor călătorii îndelungate la centrele medicale, pentru ca părinții să se asigure că și ceilalți membri ai familiei rămân sănătoși.

Pentru a sprijini lupta împotriva malnutriției, Action Against Hunger folosește instrumente Google. Ad Grants și YouTube ajută Action Against Hunger să strângă mai mulți bani pentru programe și să își crească semnificativ acoperirea, atrăgând segmente noi de public.

Action Against Hunger folosește Ad Grants în planul său de acțiune urgentă în caz de dezastre. De exemplu, când s-a anunțat foametea din Sudanul de Sud, a lansat rapid anunțuri direcționate spre termenii de căutare relevanți, pentru a le permite oamenilor să acționeze și să salveze vieți. Când Ebola a devenit o știre de prima pagină, Action Against Hunger a vizat imediat cuvinte cheie folosind contul Ad Grants pentru ca oamenii care căutau informații să se poată implica. Apoi, organizația a folosit Google Analytics pentru a lua decizii bazate pe date, îmbunătățind strângerea de fonduri și optimizând implicarea utilizatorilor. De fapt, aproape că și-a dublat venitul de la an la an, grație Ad Grants, și estimează o creștere proporțională anul acesta.

De la migrarea la Google Workspace în 2013, metodele de comunicare și colaborare ale organizației Action Against Hunger au fost revoluționate. De exemplu, Google Meet a devenit singura aplicație de mesagerie folosită în toată organizația, oferind o metodă de comunicare instantanee în rețeaua sa globală. Acum, cineva din biroul din Londra poate contacta rapid un coleg din New York, fie printr-un mesaj instantaneu, fie printr-un Google Meet (conferință video). Gmail și Google Drive au devenit componente esențiale pentru sporirea productivității. Google Workspace a devenit acum coloana vertebrală a organizației, dându-i posibilitatea să fie mai productivă în comunicarea și colaborarea la nivel global. Posibilitatea de a avea o singură versiune a documentelor și de a colabora la acestea în timp real, indiferent de fusul orar, s-a dovedit a fi esențială.

„În ultimii 20 de ani, procentul de persoane subnutrite din zonele slab dezvoltate ale lumii a scăzut aproape la jumătate. E un lucru demn de sărbătorit. Și totul se întâmplă grație organizațiilor precum Google. Parteneriatul cu Google ne-a ajutat să facem progrese uimitoare. În Cambodgia, folosim tehnologia Google ca să implementăm soluții sustenabile pentru subnutriție. În Statele Unite, folosim Google Ad Grants și Google Analytics. Aceste instrumente ne susțin performanțele online folosind statistici utile.

Andrea Tamburini, CEO Action Against Hunger

Impactul

Anul trecut, programele de nutriție Action Against Hunger au ajuns la 1,5 milioane de oameni1. În ultimii 10 ani, numărul de copii tratați pentru malnutriție acută severă s-a triplat1. Investițiile în nutriție sunt printre cele mai profitabile și mai eficiente intervenții din lume. Noile cercetări arată că fiecare dolar investit în nutriția unui copil în primele 1.000 de zile aduce beneficii de 16 dolari2. Investirea în nutriție le oferă copiilor bazele unei vieți sănătoase și productive și creează un fundament pentru progrese globale sustenabile în domeniul sănătății și al dezvoltării.

Ad Grants a adus 158.000 de persoane pe site-ul organizației în ultimele 12 luni și a strâns peste 66.000 USD. Întrucât tratarea unui copil cu malnutriție costă doar 45 de dolari, 1.466 de copii vor avea acum o șansă la viață.

Action Against Hunger a strâns peste 20.000 USD din recomandările de site-uri YouTube, pe care le-a putut urmări prin Urmărirea comerțului electronic Google Analytics. Google pentru organizații nonprofit a ajutat Action Against Hunger să obțină resurse și, în cele din urmă, să salveze mai multe vieți.

1. Sursă: https://www.actionagainsthunger.org/impact/nutrition
2. Sursă: https://www.actionagainsthunger.org/sites/default/files/publications/Action-Against-Hunger-2015-Annual-Report-web.pdf

Descoperiți modul în care organizațiile folosesc Google pentru organizații nonprofit pentru a avea rezultate.