Charity: Water
În lumea întreagă există 663 de milioane de oameni care nu au acces la apă curată. Misiunea noastră, a celor de la charity: water este să schimbăm acest lucru, aducând oamenilor din țări în curs de dezvoltare apă curată, potabilă. Organizația colaborează cu zeci de parteneri locali din străinătate și a dus la bun sfârșit peste 21.000 de proiecte de alimentare cu apă. A reușit să ofere apă, igienă și salubritate unui număr de peste 6,4 milioane de oameni.
Misiunea noastră este să oferim tuturor oamenilor de pe pământ acces la apă curată, potabilă, iar cu ajutorul companiei Google, fiecare zi ne aduce mai aproape de acest obiectiv.
Tyler Riewer, responsabil pentru conținutul de marcă
Impactul
Tyler Riewer, responsabil pentru conținutul de marcă la charity: water spune că „Pe parcursul anului, cu ajutorul programului Google pentru organizații nonprofit s-a obținut o creștere cu 350% a traficului pe site, cu 300% a numărului total de vizitatori și cu 333% a numărului de vizionări de videoclipuri”.
De când echipa a început să folosească Google pentru organizații nonprofit, activitățile sale online s-au intensificat rapid. Organizația a creat și o comunitate de susținători pasionați, prin videoclipuri YouTube de mulțumire, prin funcții Google Maps, precum și prin anunțuri bazate pe căutare și rețele sociale.
Iar în 2015, charity: water a lansat campania sa anuală de strângere de fonduri din luna septembrie, cu tema #NothingIsCrazy, prin care încurajează oamenii obișnuiți să facă lucruri extraordinare în scopul strângerii de bani pentru apă curată. Cu ajutorul instrumentelor Google, campania a inspirat aproape 1.900 de strângeri de fonduri individuale și a strâns 1,8 milioane USD. Cu această sumă a reușit să ofere acces la apă curată pentru peste 60.000 de oameni din țările aflate în curs de dezvoltare. Folosind Google Analytics, echipa a reușit să înțeleagă motivația participanților, să determine rate de conversie și să reprezinte grafic vizualizările videoclipului promoțional al campaniei.
Acum, charity: water profită de instrumentele Google pentru a intra în contact cu un public nou, pe care dorește să îl inspire să investească într-o lume în care oricine are acces la apă curată, alăturându-se programului de donații lunare al organizației, numit The Spring (Izvorul).
Descoperiți modul în care organizațiile folosesc Google pentru organizații nonprofit pentru a avea rezultate.
WaterAid
WaterAid folosește instrumentele Google ca să creeze conținut mai atractiv și mai interactiv, care să creeze legături mai strânse cu donatorii.
Jane Goodall Institute
JGI folosește instrumentele Google Earth ca să imortalizeze, să vizualizeze și să transmită lumii întregi informații despre pierderile de suprafețe împădurite.
Kiva
Kiva folosește YouTube pentru a pune comunitatea în mișcare, încurajând persoanele interesate, voluntarii și comunitatea de utilizatori să își relateze experiențele.