Charity: Water

În lumea întreagă există 663 de milioane de oameni care nu au acces la apă curată. Misiunea noastră, a celor de la charity: water este să schimbăm acest lucru, aducând oamenilor din țări în curs de dezvoltare apă curată, potabilă. Organizația colaborează cu zeci de parteneri locali din străinătate și a dus la bun sfârșit peste 21.000 de proiecte de alimentare cu apă. A reușit să ofere apă, igienă și salubritate unui număr de peste 6,4 milioane de oameni.

Dimensiunea operațiunii

Large

Domeniu

Beneficiu public, social

Obiective

Să atragă trafic pe site

Să strângă fonduri

Să își promoveze cauza

Produs

Google Ad Grants

Programul nonprofit YouTube

Sursa fotografiilor

Charity: Water

Site

https://donate.charitywater.org/donate/home

Provocarea

Pentru a contribui la asigurarea accesului la apă curată și potabilă pentru toți oamenii, organizația charity: water a dorit să interacționeze cu adevărat cu susținătorii săi ca să strângă fonduri, să își promoveze cauza și să atragă noi donatori prin maximizarea prezenței sale online.

Povestea

Organizația charity: water a căutat să își extindă prezența online folosind instrumentele disponibile fără costuri prin Google pentru organizații nonprofit. Instrumentele interactive, sociale, analitice și de optimizare sunt utile pentru informarea potențialilor donatori. Tot cu ajutorul acestora, susținătorii organizației au dovada vizuală a impactului direct pe care îl are contribuția lor.

Folosind Google Maps, charity: water face legătura între donatori și cauza pentru care donează. Când fac o donație, oamenii primesc un set de coordonate GPS și fotografii prin care își pot urmări donația și pot vedea ce efect are aceasta.

Prin YouTube, oamenii implicați în proiectul de acces la apă au putut să ilustreze progresul acestuia. Personalul de la charity: water are acces la o platformă pe care poate să trimită mesaje de mulțumire donatorilor sau să realizeze videoclipuri la fața locului, pentru a relata într-un mod personal cum noile puțuri de apă au oferit acces la apă curată, potabilă.

charity:water folosește și Ad Grants pentru a stimula creșterea numărului rezultatelor de căutare organice și plătite, creând campanii cum ar fi cea prin care oamenii au fost încurajați ca de ziua lor să le ceară prietenilor și rudelor să facă donații către charity: water în loc să le cumpere cadouri obișnuite.

Misiunea noastră este să oferim tuturor oamenilor de pe pământ acces la apă curată, potabilă, iar cu ajutorul companiei Google, fiecare zi ne aduce mai aproape de acest obiectiv.

Tyler Riewer, responsabil pentru conținutul de marcă

Impactul

Tyler Riewer, responsabil pentru conținutul de marcă la charity: water spune că „Pe parcursul anului, cu ajutorul programului Google pentru organizații nonprofit s-a obținut o creștere cu 350% a traficului pe site, cu 300% a numărului total de vizitatori și cu 333% a numărului de vizionări de videoclipuri”.

De când echipa a început să folosească Google pentru organizații nonprofit, activitățile sale online s-au intensificat rapid. Organizația a creat și o comunitate de susținători pasionați, prin videoclipuri YouTube de mulțumire, prin funcții Google Maps, precum și prin anunțuri bazate pe căutare și rețele sociale.

Iar în 2015, charity: water a lansat campania sa anuală de strângere de fonduri din luna septembrie, cu tema #NothingIsCrazy, prin care încurajează oamenii obișnuiți să facă lucruri extraordinare în scopul strângerii de bani pentru apă curată. Cu ajutorul instrumentelor Google, campania a inspirat aproape 1.900 de strângeri de fonduri individuale și a strâns 1,8 milioane USD. Cu această sumă a reușit să ofere acces la apă curată pentru peste 60.000 de oameni din țările aflate în curs de dezvoltare. Folosind Google Analytics, echipa a reușit să înțeleagă motivația participanților, să determine rate de conversie și să reprezinte grafic vizualizările videoclipului promoțional al campaniei.

Acum, charity: water profită de instrumentele Google pentru a intra în contact cu un public nou, pe care dorește să îl inspire să investească într-o lume în care oricine are acces la apă curată, alăturându-se programului de donații lunare al organizației, numit The Spring (Izvorul).

Descoperiți modul în care organizațiile folosesc Google pentru organizații nonprofit pentru a avea rezultate.