Dimensiunea operațiunii
Large
Obiective
Să strângă fonduri
Să vizualizeze datele pe hartă
Să își promoveze cauza
Sursa fotografiilor
NRDC, Point Loma, Kip Evans
Provocarea
NRDC înțelege cât de importante sunt relatările pentru a educa publicul și pentru a susține consolidarea politicii de mediu. Pentru a proteja Pământul, Natural Resources Defense Council, una dintre cele mai mari și mai influente organizații de protejare a mediului, trebuie să comunice eficient, să înțeleagă datele pe care le culege și să atragă mai mult trafic pe site-ul său.
Povestea
Prin vizualizarea datelor și atragerea traficului pe site-ul său, NRDC reușește să sensibilizeze opinia publică cu privire la problemele de mediu care ne afectează pe toți. Când NRDC dorește să își spună povestea, instrumentele Google pentru organizații nonprofit o ajută la fiecare pas.
NRDC folosește Google Maps și Google Earth pentru a-și spori potențialul de promovare prin prezentarea vizuală a preocupărilor sale de mediu într-un mod mult mai puternic și mai ușor de înțeles.
Iar când organizația NRDC folosește G Suite pentru a-și transmite mesajul, Google Analytics o ajută să înțeleagă efectele obținute. YouTube este o platformă utilă organizației pentru a publica gratuit imagini și videoclipuri referitoare la problemele cheie. De asemenea, folosește Ad Grants pentru a se asigura că obține o vizibilitate maximă pentru activitatea pe care o desfășoară.
„În primele săptămâni ale dezastrului cauzat de petrolul din Golf, NRDC a folosit canalul YouTube pentru a [prezenta] imagini grăitoare... Un film pe care l-am lansat, „Cu stimă, al dvs., BP ", a avut peste 100.000 de vizionări fără niciun fel de marketing plătit.”
Kim Ranney, Director de marketing al conținutului, NRDC
Impactul
Utilizarea de către NRDC a instrumentelor Google pentru organizații nonprofit a contribuit la transmiterea mesajului său către segmentele de public existente și noi. Prin Google Ads s-au obținut 7,7 milioane de accesări ale site-ului și numărul crește în continuare, ceea ce înseamnă de fapt 5,3 milioane de dolari în valoare publicitară.
Prin relatări vizuale convingătoare, NRDC își propune să educe, să inspire și să implice noi segmente de public și se folosește de canalul său YouTube pentru a ajunge la cât mai mulți oameni. După scurgerea de petrol din Golf, un videoclip care conține imagini cu oamenii și fauna afectate de dezastru a generat peste 100.000 de vizualizări, fără marketing plătit.