Dimensiunea operațiunii
Large
Domeniu
Beneficiu public, social
Obiective
Să genereze conținut YouTube
Să găsească donatori
Să strângă fonduri
Să își promoveze cauza
Provocarea
Kiva face din microfinanțare o inițiativă personală, punând în legătură persoane dornice să ofere și să primească împrumuturi din întreaga lume. Persoanele care iau împrumuturile au nevoie de ele pentru a-și dezvolta afacerile. Pentru a putea să pună în legătură aceste grupuri de oameni, Kiva trebuie să își dezvolte organizația și să promoveze acțiunile importante pe care le desfășoară.
Povestea
Kiva a început să folosească Ad Grants pentru a-și promova organizația, iar în curând acesta a devenit cea mai mare sursă de trafic online către site-ul său. Când un posibil creditor se interesează cum poate să ia parte la microfinanțare, Kiva poate să identifice clienți potențiali foarte potriviți. Kiva poate să găsească persoane care sunt deja interesate de misiunea sa și care caută deja să se implice într-o astfel de organizație.
Kiva a folosit și YouTube pentru a-și pune comunitatea în mișcare, încurajând persoanele interesate, voluntarii și comunitatea de utilizatori să creeze și să încarce videoclipuri pe YouTube în fiecare zi.
„Google și instrumentele Google pe care le folosim în fiecare zi la Kiva ne-au ajutat să oferim împrumuturi unui număr de peste 2,1 milioane de oameni din întreaga lume, în valoare de peste 890 de milioane USD. Acești bani au ajuns la fermieri, antreprenori și elevi care se străduiesc să își îndeplinească visurile.”
Buckley White, Responsabil de marketing de produs, Kiva
Impactul
Cynthia, un fermier din zona rurală din Zimbabwe, mamă singură a doi copii, a folosit un împrumut prin Kiva pentru a-și salva recoltele în timpul unei secete record care i-a afectat țara.
Cynthia a conectat un lac de irigație la câmpurile sale de okra, cartofi dulci și porumb, folosind un sistem de țevi și o pompă de apă. Cu ajutorul unui împrumut în valoare de 1.000 USD, susținut de 35 de creditori din diferite părți ale lumii, Cynthia a reușit să cumpere combustibilul de care avea nevoie pentru alimentarea pompei, salvând astfel recoltele.
Ea folosește o parte din profiturile obținute din fermă pentru a plăti studiile copiilor ei și la rândul său, intenționează să își continue studiile. A fost obligată să renunțe la școală în adolescență, însă se străduiește să treacă examenele de liceu ca să fie un bun exemplu pentru copii ei și pentru alte fete tinere.
„Viața fără educație este ca o plantă fără apă. De aceea, sunt hotărâtă să îmi trimit copii la școală, cu orice preț” a spus Cynthia.