Dimensiunea operațiunii
Medium
Domeniu
Beneficiu public, social
Obiective
Să găsească donatori
Să recruteze, să instruiască și să intre în legătură cu voluntarii
Să își promoveze cauza
Sursa fotografiilor
Nigel Millard/RNLI
Provocarea
În medie, RNLI salvează 24 de vieți în fiecare zi. Prestează servicii permanente de căutare și salvare acvatică în apele teritoriale ale Regatului Unit și Irlandei și un serviciu sezonier de salvamari. Pentru ca aceste operațiuni să poată continua, RNLI se bazează pe donațiile susținătorilor săi, deci sensibilizarea publicului cu privire la această organizație este vitală.
Povestea
RNLI folosește instrumentele Google pentru a oferi o experiență extraordinară susținătorilor existenți și pentru a atrage noi posibili susținători.
Organizația de caritate are peste 230 de stații de salvare în Regatul Unit și Irlanda, iar fiecare barcă de salvare este echipată cu o cameră care filmează întreaga acțiune de salvare. Înregistrarea dramatică a evenimentelor reale este postată pe YouTube și le prezintă susținătorilor existenți cât de important este sprijinul lor. Indiferent dacă este vorba de un pescador care este aruncat într-o furtună violentă de gradul 11 sau de un cățeluș ud și tremurând care este adus înapoi stăpânului, acest conținut important prezintă activitatea de voluntariat, inclusiv tinerilor. Canalul YouTube al organizației RNLI are în medie 75.000 de vizualizări pe lună și 10.000 de abonați.
Începând cu anul 2005, RNLI folosește Google Ads și Ad Grant pentru a viza noi susținători, pe cei potriviți, la momentul potrivit. Zece ani mai târziu, când BBC a realizat un documentar important axat pe organizația RNLI, Ad Grants a fost folosit pentru a valorifica la maximum această oportunitate de sensibilizare. Prin intermediul conținutului relevant și al direcționării eficiente, s-a atins un număr record de accesări și donații.
RNLI a folosit mult timp Google Analytics pentru a analiza cifrele de trafic și comportamentul utilizatorilor. Din 2014, aceste statistici au fost incluse în prima strategie de conținut la nivel de organizație. Cei de la RNLI nu se mulțumesc să privească rapoartele, ci acționează în funcție de acestea. Acționează pentru a se asigura că respectivul conținut online este potrivit pentru public și că site-urile sunt un promotor al acțiunilor de care are nevoie organizația.
„Folosind instrumentele oferite de Google am putut să explorăm noi modalități de creștere a expunerii pentru organizația noastră caritabilă și pentru munca voluntarilor noștri".
Nigel Saxon, managerul Emedia, RNLI
Impactul
Ca organizație nonprofit ale cărei venituri sunt obținute în proporție de 92% din donații, RNLI poate continua să salveze vieți pe mare în fiecare zi, cu puțin ajutor suplimentar oferit de instrumentele Google pentru organizații nonprofit, care îi sporesc expunerea și donațiile aferente.