Interacționați cu susținătorii folosind conținut video cu Programul nonprofit YouTube
Folosiți puterea promovării prin povestiri video pentru a vă adresa unui public global și pentru a vă susține cauza. În plus, susținătorii pot face donații folosind funcțiile YouTube Giving (disponibile în S.U.A.).
Avantaje
Cum funcționează Programul nonprofit YouTube
Veți obține acces la funcții deosebit de utile pentru organizațiile nonprofit:
- Datorită cardurilor cu linkuri către orice adresă URL puteți să direcționați susținătorii către orice adresă URL externă
- Funcțiile YouTube Giving vă pot ajuta să strângeți fonduri și să atrageți susținători
- Academia creatorilor oferă lecții personalizate pentru organizațiile nonprofit
Descoperiți cum Programul nonprofit YouTube ajută organizațiile să crească gradul de conștientizare al publicului, să interacționeze cu susținătorii și nu numai.
Charity: Water
Cu ajutorul instrumentelor sociale, analitice și de optimizare de la Google, charity:water își educă susținătorii și își transmite mesajul.
Van Gogh Museum
Muzeul Van Gogh folosește eficient YouTube și Ad Grants pentru promovare și atragerea de vizitatori noi.
Special Olympics World Games
Cei de la Special Olympics au folosit Google Workspace ca să coordoneze voluntarii și Ad Grants ca să implice spectatorii în timpul Jocurilor Mondiale din 2015.
Alte instrumente prin care vă puteți adresa publicului dvs.
Alături de Programul nonprofit YouTube, și alte produse din programul Google pentru organizații nonprofit vă pot ajuta să sensibilizați publicul și să strângeți fonduri.
Solicitați un cont Google pentru organizații nonprofit
După ce verificăm eligibilitatea organizației, veți putea să activați produsele Google care vi se potrivesc.
Aveți întrebări sau doriți să aflați cum să folosiți Programul nonprofit YouTube?
După ce organizația dvs. nonprofit este verificată și activați Programul nonprofit YouTube, consultați resursele și întrebările frecvente, pentru a beneficia la maximum de program.