Accesați conținutul

Ieși în evidență pe Google cu un Profil de companie, fără niciun cost

Ajută persoanele care te găsesc în Căutare Google sau pe Google Maps să afle informații despre afacerea ta. Ajungi la clienți noi cu un Profil de companie pentru sediul tău fizic sau pentru zona ta de servicii. Personalizează-ți profilul cu fotografii, oferte, postări și alte detalii.

Redă animația

Întrerupe animația

  • Blue circle icon with a price tag

    Fără costuri

    Creează un profil de companie fără niciun cost

  • Icon Easy to manage

    Ușor

    Gestionează-ți profilul din Căutare și Maps

  • Gear cicle icon with green background.

    Personalizat

    Adaugă program de lucru, fotografii, postări și multe altele

Prima impresie contează

Scoate în evidență informații esențiale și afișează aspecte unice ale companiei tale, chiar în Profilul companiei.

Adaugă informații esențiale

Adaugă informații precum numărul de telefon, programul de lucru și măsuri privind sănătatea și siguranța, astfel încât clienții să știe la ce să se aștepte.

Conectează-te ușor cu clienții

Ține-ți clienții la curent cu cele mai recente postări, oferte, mesaje directe și altele.

Creează postări, oferte și evenimente

Adaugă postări în Profilul companiei pentru a promova oferte speciale, evenimente și actualizări, menite să-i țină pe clienți la curent.

Afișează ceea ce oferi, de la meniuri, la servicii.

Indiferent dacă ai un restaurant, un magazin sau dacă ești un furnizor de servicii, profilul îți ajută clienții să facă afaceri cu tine ușor și direct, cu opțiuni pentru meniuri, oferte și altele.

  • Imagine cu un Profil de companie pe un dispozitiv mobil, scoțând în evidență butoanele pentru comandă cu ridicare și cu livrare

    Arată-le cele mai bune preparate ale tale și meniul

    Ajută-ți clienții să descopere ceea ce servești adăugând fotografii cu meniul și cu cele mai bune preparate ale tale.

  • Imagine cu un Profil de companie pe un dispozitiv mobil cu o listă de produse

    Oferă mai multe modalități de a face cumpărături

    Specifică dacă oferi opțiuni precum ridicarea din exteriorul locației sau livrarea.

  • Imagine cu un Profil de companie pe afișajul unui dispozitiv mobil care scoate în evidență butonul „solicită o ofertă”

    Oferă-ți serviciile

    Afișează o listă a serviciilor companiei tale și prezintă oferte online, astfel încât clienții să primească informațiile de care au nevoie pentru a te alege pe tine.

Află cum îți găsesc clienții compania

Descoperă ce cuvinte cheie folosesc utilizatorii pentru a te găsi și consultă statistici despre apeluri, recenzii, rezervări și altele, pentru a înțelege cum interacționează compania ta cu clienții.

Imagine cu un Profil de companie pe afișajul unui dispozitiv mobil, cu fila Performanța profilului de companie, înfățișând Toate graficele cu interacțiuni în funcție de programul companiei

Afișează aspecte unice ale companiei

Atrage mai mulți clienți în trei pași simpli, cu Profilul companiei gratuit.

  • one

    Revendică

    Creează un Profil de companie sau gestionează un profil existent în Căutare și pe Maps

  • two

    Personalizează

    Adaugă un program, fotografii și alte detalii și adresează-te mai multor clienți din apropiere

  • three

    Administrează

    Trimite actualizări, răspunde la recenzii și conectează-te cu clienți pe Google

Răspunsuri la întrebări

Ce costuri implică Profilul companiei pe Google?

Crearea și utilizarea Profilului companiei nu implică niciun cost. Îți creezi profilul fără niciun cost și poți să-ți gestionezi compania din Căutare Google și de pe Google Maps și să atragi mai mulți clienți.

Compania mea nu are un sediu fizic. Pot totuși să am un Profil de companie?

Da, poți avea un profil în cazul în care compania ta nu are o adresă fizică, atât timp cât interacționezi în persoană cu clienții. Poți avea un profil dacă ai o companie hibrid care deservește clienții la adresa companiei tale și vizitează clienții sau face livrări direct. Poți avea un profil și dacă ai o companie cu zone de prestare servicii care vizitează clienții sau îi deservește direct, dar nu deservește clienții la adresa lor fizică, precum instalatorii sau serviciile de curățenie.

Află cum poți să îți revendici și să îți confirmi profilul dacă ai o companie cu zone de prestare servicii

Trebuie să descarc o aplicație pentru a crea și gestiona profilul?

Poți folosi aplicația Google Maps pentru a gestiona Profilul companiei pe dispozitivul mobil. Pe computer, îl poți gestiona direct din Căutarea Google în browser.

Află mai multe despre actualizarea profilului din Căutare și de pe Maps